דלתות מעוצבות מסדרת נפחות

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn

דלתות מעוצבות מסדרת נפחות-גם קלאסי וגם מודרני

כאמור, המומחיות של חברת אלידור הינה בעיצוב ופיתוח דלתות כניסה מעוצבות. במסגרת פיתוח דלתות מעוצבות פיתחה החברה קו נפחות קלאסי המשלב בתוכו פרופיל שטוח וסורג חיצוני. הפרופיל השטוח קרוי פרופיל בלגי והינו בעל קווים נקיים וסימטריים, מטמיע את הסורג החיצוני ויוצר מראה קלאסי ועדין. הפרופיל הבלגי פותח בחברת אלידור על מנת להיפטר מהפרופילים העשויים מברזל שחור ואינם עמידים לתנאי סביבה קשים.

דלתות מעוצבות מסדרת נפחות מאופיינות בדגמים מרהיבים כגון הדגם הביזנטי המזכיר לנו שילוב של דגמי דלתות מעוצבות מסדרת יווני מתקופת לואי ה-16 עם ביחד עם אלמנטים המקושטים בשילוב צבעים עזים הנמרחים באופן אלכסוני ושיטתי. אלמנטים אלו יוצרים במבט מלפנים נוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה. דלתות כניסה מסוג זה מתאימות את עצמם בדרך כלל לאזורים בהם קיימת בנייה כפרית. כמובן אין לשכוח כי בחברת אלידור ניתן לקבל ייעוץ חינם לגבי בחירת הדלת המתאימה לכניסת ביתך.

דלת מעוצבת מסדרת נפחות-הסיבות לבחירת הדגם

הגורמים המשפיעים בהחלטה איזה דלת לרכוש מהמגוון הגדול והענק הקיים הם בדרך כלל גווני הטיח, הריצוף, המדרגות וכן גווני חלונות האלומיניום. ניתן לקבל שני סוגי עיצובים עבור כל דלת כניסה. עיצוב חיצוני המתאים לצרכים כפי שצוין, וכן עיצוב פנימי המתאים לעיצוב הפנים בבית ומושפע בין היתר משאר הרהיטים בתוך הבית במטבח, בסלון, צבעי הקירות וכו'.

בבחירת דגמי נפחות ניתן לקבל גם סורג פנימי המוטבע בתוך זכוכית בידודית בעובי 38 מ"מ ובשינוי הפרופיל הבלגי לפרופיל ישר עם קווים נקיים וסימטריים. היתרון בזכוכית הבידודית בא לידי ביטוי בכך שהסורג לא חשוף לתנאי סביבה קשים וכמו כן ניתן לנקות את הזכוכית ללא מגע עם הסורג. כמו כן,הפרופיל הישר נינעל בשיטת הקליק ומשאיר אחריו קוים נקיים מחוץ לבית ומתוך הבית ללא מראה של ברגים או כיפונים (אומי כיפה לסגירת ידיות).

היכולת הבלתי נדלית לעיצוב דלתות פלדה מעוצבות מאפשרת לך הלקוח לפנטז על עיצוב זה או אחר עם סורג או בלי ואנו במחלקת הפיתוח נעשה הכל לממש את דרישתך. אנו בחברת אלידור מבטיחים לעשות את כל הנדרש על מנת שתמצאו את דלת הכניסה המתאימה וההולמת ביותר עבור ביתכם.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן