דלתות מעוצבות מסדרת יווני

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn

דלתות כניסה מעוצבות מסדרת יווני – ביתי הוא מקדשי

"ביתי הוא מקדשי" – הדלתות המעוצבות בסדרה היוונית, דגמי 2013 של אלידור הופכת את הסיפורים למציאות. כל דלת ייחודית במינה, ובעלת אסתטיקה המזכירה את המקדשים היווניים בני אלפי השנים. מראן העתיק של הדלתות, יחד עם העיטורים המרשימים על גבי הדלתות, יהפכו את הכניסה לביתכם למרהיבה ביופיה.

דלתות הכניסה משלבות חלון בידודית מסורג, אשר כולל מסגרת דקורטיבית. הזכוכית הבידודית שומרת על רמת הבטיחות, וצביעת האלמנטים התבצעה בשיטה אלקטרוסטטית – כך שכל חלק בדלת עבר ליטוש מדוקדק וצביעה נפרדת. שיטה זו מאפשרת חיבור מושלם בין כל חלקי הדלת. הזכוכית הבידודית מאפשרת לראות את דוגמת הסורג, אך גם מאפשרת פרטיות ליושבי הבית.

לחברת אלידור תבניות לחץ בעלות קו נקי וחלק, אשר מאפשרות את ייצור האלמנטים והעיטורים אשר מקשטים את הדלתות בסדרת יווני 2013. העיטורים עמידים בתנאי סביבה שונים. הדלתות בסדרה זו משלבות בעיצובן גם חלונות אלומיניום, יתרון עבור הדלתות משום שמדובר בחומר עמיד לאורך זמן.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן