דלתות מעוצבות מדגם מודרני

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn

דלתות מעוצבות מדגם מודרני-הבחירה של האדריכלים

חברת אלידור המפתחת באופן רציף וקבוע פרופילים לשדרוג דלת הפלדה המצויה, החליטה במסגרת פיתוח המוצרים למקד פיתוח ייחודי עבור דלתות כניסה מסוג מודרני הקרוי דלתות מעוצבות מסדרת הייטק או לחילופין דלתות כניסה הנדרשות ומבוקשות על ידי אדריכלים, ומכאן מגיע השם "הקו האדריכלי".

מדובר בפיתוח פלטות אלומיניום כאשר החשיבה הקיימת מאחורי הפיתוח הינה עיצוב של פנל אלומיניום בעל שטח פנים משתנה. הם נתבונן בתוצר הסופי ניתן להבין כי מצד אחד קיים שטח פנים חלק ואילו מהצד השני קיים שטח פנים מחורץ. השילוב עם שטח הפנים המחורץ יוצר תנועה של אור משתנה, מראה אשר ניתן לראות בתחתית דף זה.

מאחר וכל פנל עובר צביעה נפרדת ניתן ליצור אין סוף אפשרויות ושילוב גוונים. כמו כן פיתחה חברת אלידור דלתות כניסה פסי אלומיניום באותה שיטה המאפשרת שינוי נוסף במגוון האפשרויות. הפרופילים הינם פרי פיתוח של חברת אלידור והינם רשומים כפטנט וניתן לראותם רק בחברתנו או אצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ.

פיתוח הפרופילים, המשולבים באופן מודולארי, יוצר שטח חלק וחיבור חזק עם בידוד כפול. זאת בנוסף לבידוד של הדלת ותורם לאקוסטיקה. פרופילים נוספים בשני צידי דלת הפלדה יוצרים התאמה מושלמת לפרופיל ויוצרים את המראה הקסום לדלת מסוג הזה.

דלתות מעוצבות מדגם מודרני-ביטחון ועמידות

כמו כן שומרת החברה על הייחודיות והשמרנות בכל הנוגע לביטחון ומערכת הנעילה והצילינדר האינטראקטיבי המתוחכם מתוצרת מולטילוק. בדלת הכניסה מצוי צמר סלעים לבידוד טרמי אקוסטי עם שילוב של גומי בהיקף ובגודל של כל דלת כניסה. זאת על מנת לא רק לשמר את היופי המרהיב, אלא גם להבטיח תחושת ביטחון מקסימאלית לדיירים.

חלקי הפרופילים נצבעים בשיטת האלקטרו סטטי כשכל חלק עובר תהליך ליטוש לפני כניסתו לתא האיבוק. תהליך זה יוצר חיבור חזק בין הצבע לפלדה ומשמר אותו בחשיפה לתנאי סביבה קשים. היתרון העצום בצביעת החלקים בנפרד מאפשר חיבור מדויק בין חלקי הפרופילים ומהווה שטח נקי וסולידי למתבונן. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לחברת אלידור להיות היצרנית הגדולה בתחום יצור דלתות מעוצבות עם אפשרויות כמעט אין סופיות של מבחר דגמים וסגנונות.

מחלקת הפיתוח בחברת אלידור הינה מהמובילות בעולם העיצוב מעצם הדרישה ההולכת וגוברת בתחום דלתות פלדה המעוצבות. בקטלוג 2011 ניתן לצפות בחלק מהאפשרויות שפותחו ע"י החברה שבתחתית דגמי המודרני ניתן לצפות בדלת כנף וחצי עם שילוב של ידיות אומנותיות.חברת אלידור שמה לעצמה מספר מטרות כשבינהן פיתוח בלתי פוסק בתחום הדלתות המעצבות עם ראיה קדימה לאיכות ללא פשרות.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן