אביזרים לדלתות כניסה

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
אביזרים לדלתות כניסה

תוספים אלו יכולים להקנות לדלת מראה חדש ונהדר, וכך לחסוך ממכם את ההוצאה והתעסקות עם דלת חדשה.

אביזרים לדלתות כניסה

כשאומרים דלתות כניסה, התמונה אשר רצה לראש היא תמונה של דלת כבדה ובד"כ בצבעים כהים, אך לא ככה הדבר חייב להיות. כל מי שהוא בעל ראש קצת עיצובי יסכים עם האמירה שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ובאמצעות תוספים שונים ניתן לבצע מהפיכה במראה הדלת. תוספים אלו יכולים להקנות לדלת מראה חדש ונהדר, וכך לחסוך ממכם את ההוצאה והתעסקות עם דלת חדשה. פתרון זה טוב כאשר קיימת דלת אשר היא מבצעת את תפקידה כראוי ועדיין חזקה ואיכותית ואין צורך להחליפה מבחינת תפקוד, אלא אך ורק טעונה שיפור מבחינת המראה שלה. במצב כזה ניתן לשדרג אותה עם תוספות מעניינות על מנת להפוך את הדלת מסתם דלת לדלת מרהיבה ומיוחדת.

דלתות כניסה בסגנונות שונים

דלתות כניסה לא חייבות להיות אותו פריט אשר רק משמש דרך להיכנס לבית, אפרורי ומשעמם אשר לא מתעכבים עליו, אלא בדיוק ליהפך. גם אם אין באפשרותכם להחליף את הדלת מבחינת תקציב או מבחינת יכולות פיזיות וזמן פנוי, יש פתרון אחר. פתרונות עיצוביים מוצעים עבורכם על מנת שתוכלו לשדרג את הדלת ביעילות, במהירות וללא עלויות מוגזמות.

באמצעות פתרונות פרזול שונים ניתן לתת חיים לדלתות כניסה וגם להתאים אותן לסגנון העיצוב המודרני אשר מדבר באותה שפה כמו שאר העיצוב בתוך הבית, אך עם הנגיעה האישית שלכם.

ידיות ומנעולים – ידיות קבועות וידיות מאונכות

קיימים סוגים רבים של ידיות לדלתות כניסה מרהיבות וניתן להתאים את סגנון הידיות לסגנון העיצוב האהוב עליכם. יש ידיות אשר נפתחות בתזוזה ואלו הן הידיות הקונבנציונליות, אך היום ניתן לבחור בגדלים שונים עם תוספות של אבנים ואלמנטים. בנוסף, יש את הידיות הקבועות, לרוב נמצאות לאורכה של הדלת ומשדרות יוקרה ואלגנטיות.

לרוב המנעולים מגיעים כחלק אחד עם הידיות וגם כאן ההיצע גדול, ניתן לבחור את המסגרת של המנעול באותה השפה של הידית ולהפוך אותה מעוד סתם חלק מהדלת לפריט דקורטיבי ומרשים.

בריח הצצה

גם כאן קיימות התפתחויות בנושא. כבר לא רק עינית קטנה בחלקה העליון של הדלת, אלא היום ניתן לרכוש בריחי הצצה גדולים ונוחים לשימוש, אשר מגיעים עם מסך קטן וכך לצפות בנוחות במי שנמצא בצידו האחר של הדלת. יתרון גדול למבוגרים ולילדים אשר נתקלו בקושי להשתמש בעינית ובצורה זאת מספקים גם תחושת בטחון וגם מראה אסתטי.

אלמנטים דקורטיביים על הדלת

כאשר מצב של הדלתות כניסה טוב ורק נרצה לרענן או לחדש את העיצוב שלהן ולהפוך אותן לייחודית ומעניינת יותר, ניתן להשתמש באלמנטים דקורטיבית ממתכת להדבקה, ציורים מיוחדים על העץ או גילופים אמנותיים.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן