מי שרוצה לדעת את הדרך בה כל דלת מורכבת מבקש לרב תרשים המכונה חתך דלת. חתך זה מראה את כל החלקים הפנימיים שמהם היא מורכבת. יש המעוניינים לראות את החיתוך לרוחב ואחרים דווקא לגובה.

חתך דלת – כדי לזהות את איכות וסגנון הנפחות

היום, כאשר ניתן להשיג דלתות ממתכת בסגנונות רבים כדאי להבדיל בין מוצר אחד למשנהו באמצעות בחינה של החלקים הפנימיים. למשל, יש דלתות שכוללות חומרי איטום, חישוקים ועוד חלקים נוספים שמעניקים לדלת המתכת תכונות רבות. הן עמידות בפני פריצה והן איטום בפני קול ונזקי מזג אוויר.

כאשר מתקינים דלת כזו בפתח הבית, חתך דלת מקצועי יראה את הגדלים והרוחב של כל חלק. כך, אפשר לתכנן מראש גם את המשקוף, את הריצוף (בהתאם לגובה הדלת) ועוד. שנים של מומחיות הובילו אותנו לתכנון קפדני של כל חלק.

חתך המעיד על מוצר איכותי עם מפרט מלא

קנייה של מוצרים באינטרנט עם מפרט מלא שלהם היא די נדירה. אם אתם קונים מוצרים מרחוק קשה לדעת אם הדלת עצמה מורכבת משכבות עבות או דקות של מתכת.
באמצעות התבוננות בתרשים המדויק, ניתן גם להעריך את המשקל של הדלת וכמובן גם את האיכות שלה. ככל שהתרשים יותר מדויק כך ניתן לקבל החלטות מראש בדבר מיקום המנעולים השונים וכן החיבור של הצירים.

דלתות כבדות דורשות תכנון מוקדם

חלק מהדלתות הן כבדות מאד. הן מיועדות למשרדים ולמפעלים שבהם ישנה חשיבות גבוהה לבידוד ולשמירה מפני פורצים. באמצעות התרשים ניתן לזהות את ההבדלים בין הדלתות השונות ולתכנן מראש איזו מהן תתאים לכל חדר.

אם אתם היום מתכננים חללים שונים, מרכז מסחרי או בניין שמיועד לשרת כמות גדולה של אנשים. חשוב במיוחד עבורכם לזהות את הדלתות המתאימות ביותר. הן מבחינת הבטיחות של האנשים בפנים, הן מבחינת כיבוי אש והן כדי למנוע חדירה לא רצויה של לא־מורשים למבנה.

לא מספיק שרטוט דו-ממדי

לאור כל זאת, ניתן להבין מדוע לא ניתן להסתפק בשרטוט דו ממדי של מיקום הדלת. לא מדובר רק בקופסא עם אורך, רוחב ועומק. אלא, כל אחד מהחלקים הפנימיים בדלת הוא בעל משמעות. כמו כן, החלקים המחברים את הדלת חשובים מאד לתכנון של שאר הפתחים במקום. מספיקה טעות של מספר מילימטרים כדי שהחדר לא יהיה אטום לחלוטין לרעשים.

קבלת החלטות מושכלת

לפעמים, מעוניינים להחליט בין שני עיצובים שונים. שניהם נראים דומה מאד, אך החלק הפנימי של כל מוצר שונה. היכרות עם המרכיבים השונים של כל אחת מהדלתות הללו תאפשר לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עוד לפני שרואים את הדלת לראשונה.

לסיכום, אם אתם מחפשים מידע נוסף על מבנה כל דלת, הזמינו מראש חתך של הדלת וכך תוכלו להתאים היטב את המוצר שתקבלו לצרכיכם. אם אתם זקוקים ליעוץ נוסף אל תהססו להתקשר למומחים של אלידור. שירות הלקוחות ממתין לשאלותיכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Call Now Button דילוג לתוכן