דלתות מעוצבות מהסדרה הקלאסית

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn

דלתות מעוצבות מהסדרה הקלאסית-עידון ונגישות

חברת אלידור המתמחה בעיצוב דלתות כניסה, פיתחה במסגרת דלתות מעוצבות סידרת דלתות הקרויות "הסדרה הקלאסית".

בקטלוג 2011 ניתן לראות את הקו המאפיין את הדלתות מהסדרה הנ"ל.דלת דגם 2503 מהקטלוג הינה שדרוג של דלת פלדה רגילה.התפיסה הכללית היא לשדרג את הדלת הסטנדרטית לדלת מעוצבת כשהדגש העיקרי הוא על גוון הדלת עפ"י דרישת הלקוח, וברמת המחיר שהקציב עבור דלת הכניסה.

בעיקרון השימוש בדלתות מעוצבות מהדגם הנ"ל באה על מנת לתת פיתרון לדלתות יציאה אחוריות. הדלת בעלת מראה קלאסי ועדין עוברת תהליך צביעה אלקטרו סטטי בטמפרטורה של כ-200 מעלות והיא עמידה בתנאי סביבה קשים לאורך זמן. יש לציין כי גם לאחר תהליך זה הדלת שומרת על מראה נגיש ומעודן.

בעמוד 26 בקטלוג 2011 ניתן לראות את הדגמים השונים מהסדרה הקלאסית עם מסגרות בגדלים שונים בשילוב אריחים מסוגים שונים. בכל אחת מהדלתות מהסדרה הקלאסית ניתן לשלב חלון עם סורג וזכוכית לפי טעם אישי.

דלתות מעוצבות מהסדרה הקלאסית-אלמנטים לקישוט

דלתות מעוצבות מהסדרה הקלאסית משלבות בתוכן אלמנטים לקישוט בגוונים שונים המאפשרים התאמה אישית לכל בית.המסגרות המופיעות בקטלוג 2011 הינם מסגרות עם קווים נקיים המוצמדים לדלת בשיטת הקליק ומאפשרים מגע נקי וישר ללא חיבור עם ברגים ונקודות אחיזה חיצוניות.

היכולת הבלתי נדלית ליצור דלתות מעוצבות מהסדרה הקלאסית מאפשרת לך הלקוח לבקש מסגרות בגדלים שונים או צורות סימטריות שונות הכל על פי בחירתך ובהתאם למוגבלות הטכניות הקיימות.אנו פה לעשות הכל שהבחירה הסופית והגוונים יתנו תשובה הולמת לדרישת הלקוח עם דגש מלא על צרכי הלקוח.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן