דלתות מעוצבות מסדרת עדן

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn

דלתות מעוצבות מסדרת עדן נולדו מתוך ראיה ארוכת תווך והשם עדן שמקורו בשמה של ילדה שבהשראתה נולדו העיצובים המיוחדים. הדלתות מסדרת עדן עוצבו בתחילה כדלתות מהסדרה היוונית וכפי שציינו הסדרה היוונית עוצבה עפ"י קו המתאר של התקופה הרומית עם אלמנטים לקישוט וסורג נפחות המזכירים לנו את התקופה הקדומה עם שינוי ויזואלי בדלת שהתאים את עצמו לתקופתנו אנו.

דלתות מעוצבות מסדרת עדן-עידון ויופי

הצורך בעידון הדלת היוונית נוצר במטרה להתאימו לאופנה ולדרישות התקופה בה אנו חיים. במבט בחזית דלתות כניסה מסוג עדן ניתן להבחין שבהיקף הדלת ישנו קו עדין וקלאסי השובר את החיבור שבין הדלת למשקוף. קו זה נוצר ע"י לוח פלדה צבוע וחתוך בטכנולוגיה מתקדמת ע"י לייזר המאפשר לקבל את כל הפינויים כולל הפינוי לכיפונים באופן חד ועדין.

האזור של הנעילה השתנה מפרזול מלא לפרזול עדין עם שתי רוזטות כאשר הרוזטה העליונה משמשת לידית והרוזטה התחתונה משמשת למגן צילינדר. בנוסף ניתן להבחין בקטלוג בעמוד שש עשרה בדגם 9003 הידוע גם כדגם "ליטל" את השבירה של הקווים היווניים ע"י קווים עדינים ועיצוב חדש בתחתית הדלת.

דלתות מעוצבות מסדרת עדן-התאמה בהתאם לדרישות

בחברת אלידור שותפים רבים לרעיונות העיצובים הרבים כולל הפקידות ועובדי הייצור באלידור ומכאן השמות לעיצובים המיוחדים עבור הדלתות. אנו שוקדים בעבודה על דלתות כניסה מעוצבות ורואים בזאת שליחות בהתאמת כל דלת ודלת לבונה הבית. העיצוב החיצוני משפיע על רמת ההחלטה עבור כל דלת כניסה ואנו כאן על מנת לעזור להגיע להחלטה ביחד עם האדריכל או הארכיטקט איזו דלת תוצג בכניסה הראשית לביתך.החשיבות לבחרה והתאמת הדלת לביתך הינה מן ההיבט העיצובי שהרי הדלת הראשית היא הכניסה למשכנו של כל אדם. ההיבט של בטחון הבית כולל בתוכו את מערכות הנעילה המתקדמות בעולם מבית מולטי לוק ואיכות ללא פשרות יצרו את הדלת המושלמת.

בחברה מחלקת פיתוח המשקיעה בפיתוח פרופילים חדשים המאפשרים לכל לקוח לבחור את הצורה של הפרופיל, החל מדוגמת תמונה הקרוי פרופיל מדורג וכמו כן הפרופיל השטוח הנדרש על ידי האדריכלים האוהבים את הקווים הישרים והפרופיל הבלגי העשוי כולו מאלומיניום ויוצר מראה שטוח ועדין. לחברה מגוון רחב של צבעים המאפשר ללקוחות לשלב את הדלת עם מראה הבית החיצוני. אנו ממליצים גם לקרוא אודות דלתות מעוצבות מדגם יווני על מנת להתרשם מהבדלי העיצוב בין שתי דלתות כניסה אלו.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן