לעשות את הבחירה הנכונה

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
לעשות את הבחירה הנכונה

ברגע שאנו חווים את תהליך הבחירה הזה, מתברר לנו כי ההחלטה אינה פשוטה.

דלתות כניסה – לעשות את הבחירה הנכונה

עבור כולנו הבית הוא המקום הבטוח ביותר, המקום שבו אנו מרגישים נינוחים ורגועים. בבית נמצאים האנשים האהובים עלינו מכל וכן גם החפצים והזיכרונות היקרים לנו ביותר. גם אם לא מדובר בבית פרטי ו/או מפואר, חשוב לנו לשמור על הבית כעל הסביבה הבטוחה והטובה ביותר עבורנו, כדי שנוכל לצאת ממנו ולחזור אליו ללא חשש לביטחוננו או לשלמות חפצינו. הגורם הראשון שחושבים שליו כאשר שוקלים את הגברת בטחון הבית הוא דלת הכניסה. . לאורך השנים הרבות, לצד התפתחות האדם והבתים בהם הוא גר , דבר אחד לא השתנה: הצורך של בני האדם בתחושת בטחון בבית בו הם גרים. היום, כמו בעבר, לכל בעל בית צרכים משלו, המשפיעים על בחירת דלתות הכניסה לבתים.

כיצד אפשר להיות בטוחים שאנו עושים את הבחירה הנכונה, כאשר אנו ניגשים לבחירת דלת? מה השיקולים שעלינו לקחת בחשבון לקראת בחירת הדלת והתקנתה, ולקראת ההוצאות הכרוכות בכך? נדמה כי הבחירה בדלת הכניסה לבית היא פשוטה, אולם ברגע שאנו חווים את תהליך הבחירה הזה, מתברר לנו כי ההחלטה אינה פשוטה.

מהם השלבים בבחירת דלתות כניסה ?

ראשית, עלינו לבחור את סוג הדלת. כיום קיימים מספר סוגים של דלתות כניסה – דלתות פלדה, דלתות עץ, דלתות אלומיניום ודלתות המשלבות בסיס אלומיניום או מתכת אחרת עם זכוכית. גם בין סוגי דלתות אלו קיימים תתי סוגים, כגון דלתות פלדה מצופות, דלתות פלדה צבועות, ודלתות אלו יכולות להיות דלתות פשוטות או דלתות מעוצבות. ישנן דלתות עמידות יותר בפני תנאי מזג האוויר, שיתאימו יותר לבתים פרטיים מאשר לדירות הממוקמות בתוך בניין, וישנן דלתות פשוטות שעונות היטב על צרכי הבטיחות שלנו כדיירים. אם עיצוב הדלת חשוב לנו לא פחות מאיכותה, אז נכנסים שיקולים נוספים כגון התאמת הדלת לצבע הקירות, צבע המרצפות, צבע מסגרות החלונות. בנוסף עלינו להחליט באיזה מראה של דלת אנו מעוניינים, מראה עתיק או מראה מודרני, וכמובן לבחור איזו פתיחה תהיה לדלת הכניסה לביתנו. כיום רבות ומגוונות אפשרויות העיצוב לדלתות כניסה, ובמקרים בהם אנו מתלבטים בנוגע למראה הדלת – תמיד כדאי להגיע לאולמות תצוגה ולבקר באתרי אינטרנט של חברות מובילות בשוק.

לאחר בחירת סוג הדלת, חשובה לא פחות בחירת המנעול. ברוב הדלתות הקיימות כיום מותקנת נעילה רב-בריחית, הננעלת ב-4 כיוונים (לרוב). בשנים האחרונות התפתחו סוגים חדשים של נעילות, מעבר למנעול הבריח הבסיסי שפותח על ידי חברת "רב בריח". יצרני המנעולים המוכרים והאמינים כיום הם מולטילוק, טיבלוק, אלבה ועוד. חשוב שהצילינדר יהיה מורכב ברמה גבוהה, כך שלא ניתן יהיה לפרוץ את הדלת מבלי לעשות רעש, וכך שיהיה קשה לשכפל את המפתח המתאים לו.

בחירת משקוף בדלתות כניסה

מעבר לבחירת הדלת והמנעול, קיים שיקול נוסף אותו רוב האנשים לא מביאים בחשבון – בחירת המשקופים. לכל סוג דלת קיים סוג מסוים של משקוף המתאים לה, שיכול גם לענות על הצרכים הבטיחותיים והדרישות שלנו לעיצוב. ישנן אפשרויות מגוונות להתקנת משקופים בבתים, החל מהלבשת משקוף חדש על משקוף קיים וכלה ביציקת משקוף, שיכולה להיות רלוונטית רק לבתים שעוברים שיפוץ כללי או שנבנים מחדש, כיוון שעלינו ליצוק את המשקופים כבר בזמן ביצוע עבודות הטיח בבית.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן