דלתות כניסה ללא פשרות

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
דלתות כניסה ללא פשרות

כיום דלתות כניסה הן פריט הכרחי אשר בחירתו דורשת השקעה ומחשבה רבה.

דלתות כניסה ללא פשרות

כיום דלתות כניסה מעוצבות הן פריט הכרחי אשר בחירתו דורשת השקעה ומחשבה רבה, ותעשה מתוך הדלתות הקיימות שהוא עצום ומתחדש כל הזמן כך שניתן למצוא עיצובים חדשים מקטלוגים או בייצור אישי. המגוון הקיים בשוק יכול לבלבל אתכם בבחירה וכדאי לראות דוגמאות מחנויות או מקטלוגים ואפילו במקומות בהם הותקנו כבר הדלתות.

דלתות אלו מעצם היותן כחוצץ בין פנים וחוץ לבית צריכות לבוא לידי ביטוי באיכותן ובחוזקן על מנת ליצור הפרדה ותחושת ביטחון ליושבי הבית, וכאשר בוחרים דלתות כניסה חשוב לקחת בחשבון מספר קריטריונים אשר יעזרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה ולרכוש את הדלת אשר מתאימה לכם.

אלידור ממליצה – איך בוחרים דלתות כניסה?

מיקום וסביבה

חשוב להגדיר את המטרה של הדלת, כלומר לאן היא מיועדת? דלתות כניסה של בית פרטי לא תתאמנה לבית אשר נמצא בבניין, במגדל גורד שחקים או בית דירות.

איכות וחומר

החומר ממנו עשויה הדלת היא המשפיעה גם על חוזקה, מומלץ להשתמש בעץ מלא וכך ליהנות גם מיופי וגם מאיכות ללא פשרות. יש לבחור חברה אמינה בעלת ניסיון ומוניטין בשוק וללכת לראות דוגמאות על מנת להרגיש את החומר ולקבל את התחושה בצורה מוחשית. כדי לבחון לעומקו של עניין, רצוי לראות דלת שהותקנה לפני מספר שנים ולראות את מצבה היום, האם נשמרה בצבעה המלא או בדוגמא שלה ובאיזה מצב היא. בדיקה אשר באה לשאול האם הדלת עדיין עושה את עבודה נאמנה ושומרת על חוזקה וצורתה.

עיצוב ומרקם

עם החלפת הדלת, באם נעשה במסגרת שיפוץ כללי של הבית או לא, חשוב להתאים את עיצוב הדלת ולעיצוב שאר הבית. כלומר, שפת העיצוב של הבית צריכה לבוא לידי ביטוי גם בדלתות כניסה מעוצבות וגם בדלתות הפנימיות ואף בחלונות. ניתן למצוא עיצובים מרהיבים בכל הסגנונות הקיימים ולעשות את ההתאמה על פי טעם אישי.

נגר או חברה

הבחירה תלויה ברצונות שלכם או במגבלות שלכם. דלתות אשר מיוצרות בחברות מגיעות בדרך כלל בגדלים סטנדרטיים ולכן יתאימו רק לפתחים בממדים רגילים, לכן במידה ותרצו דלת גבוהה או רחבה יותר תוכלו לפנות לנגר. ואם אתם מהאלה שאוהבים סגנון מסוים ורוצים שרק לכם יהיה את הפריט המסוים גם אתם תוכלו לפנות לנגר והוא יבצע את דלת חלומותיכם.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן