דלתות כניסה וכספות

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
דלתות כניסה וכספות

מדי פעם בפעם יש צורך לקנות כספת עבור שמירה של חפצי ערך או מסמכים חשובים אשר נמצאים בבית פרטי יוקרתי עם דלת כניסה מעוצבת

דלתות כניסה וכספות

מדי פעם בפעם יש צורך לקנות כספת עבור מגוון עצום של שימושים. למשל, עבור שמירה של חפצי ערך או מסמכים חשובים אשר נמצאים בבית פרטי יוקרתי עם דלת כניסה מעוצבת – דרכונים, כרטיסי טיסה שנרכשו לצורך נסיעה, אחסון של תכשיטים או חפצי נוי בעלי ערך רב במיוחד או מסמכים נוספים כגון צוואה חתומה, מסמכים עתיקים ו/או כאלה אשר מעוניינים לשמור עליהם לבל ילכו לאיבוד או יגיעו בטעות אל ידיים לא נכונות בעלות כוונות שעלולות להיות רעות.

אולי יעניין אתכם גם:

כיום ניתן למצוא בשוק כמה וכמה סוגים של כספות אשר מתאימים לשימוש ביתי ולכן גם הגדלים שלהם יהיו כאלה שיהיה נוח לאחסן אותן בתוך ארונות או מגירות או כל מקום אחר שיהיה מוסתר וסמוי מעיני כל מי שמגיע אל הבית. הרי מי שקונה כספת ירצה ברוב המקרים לשמור את דבר הימצאות הכספת בסוד ולכן לא יהיה זה צעד נבון ו/או חכם להניח את הכספת במקום גלוי לדוגמא ליד דלת כניסה של הבית או בסלון, אשר עלול לפתות אנשים ולגרות אותם לנסות ולגלות מהי תכולת הכספת ומה מסתתר שם בתוכה.

בנוסף לתחום של כספות לשימוש ביתי ישנו ענף שלם של כספות אשר מיועדות לשימוש על ידי מוסדות, ארגונים, מקומות עבודה, חברות שונות או חנויות. באופן טבעי עצם השימוש בכספת מתבסס על אותו העיקרון של אחסון בטוח של הפריטים או החפצים אבל כאן כמובן מדובר על פריטים ו/או מסמכים בעלי אופי שונה – חוזה תעסוקה חשוב במיוחד, הסכם בנוגע להעברת בעלות על סכומי כסף גדולים, רכוש חוזי העסקה, אם מדובר בחנות תכשיטים הרי שהארונות ומדפי התצוגה עשויים לתפקד ככספת בעצמם בעת סגירת החנות מעבר לשעות הפעילות.

מנגנוני נעילה של כספות

סוגי הכספות השונים נבדלים זה מזה בדרך כלל במנגנון הנעילה של הכספת. ישנם כמה מנגנונים וכל לקוח יכול לבחור את המנגנון שעימו יהיה לו הכי קל להתנהל. למשל, ישנו מנגנון נעילה המבוסס על קוד מספרי. מי שעלול לשכוח את צירוף המספרים יכול לבחור מנגנון פתיחה באמצעות טביעת האצבע שלו עצמו או למשל תוך העברת כרטיס אשראי או כרטיס אחר בעל פס מגנטי. ישנן כספות אשר צמוד להן מנעול ואז אפשר לבחור בין מנעול עם מפתח או מנעול קומבינציה של סדרת מספרים.

כאשר מחליטים לרכוש כספת עבור שימושים שונים כדאי להכיר את התחום כדי להבין מהן התכונות של כל סוג וסוג וכך לבחור את הסוג המתאים ביותר שכמובן ייתן תמורה מלאה לתקציב שהועמד לטובת רכישת הכספת. כדאי במידת הצורך להתייעץ עם אדם אשר מתמחה בענף של הכספות ולקבל ממנו עצות וטיפים כיצד לבחור את הכספת הנכונה. תהיה זו עוגמת נפש גדולה לרכוש כספת יקרה שלבסוף לא יהיה בה שימוש בשל חוסר התאמה שלה למטרתו של הלקוח.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן