דלתות כניסה במבצע

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
דלתות כניסה במבצע

עברו לעמוד מציאון כדי להתרשם מדלתות במחירי מבצע

לא תמיד התקציב הקיים מאפשר לנו לרכוש דלת כניסה מעוצבת במחירים הגבוהים אליהם יכולות להגיע הדלתות השונות.

בחירת דלתות כניסה במבצע

דלתות הן הדבר הראשון שרואים בכל בית. במקרים רבים אנשים מעוניינים בדלתות, אשר ישוו לבית מראה נעים, יפה וחדשני. אולם פעמים רבות מחירן של דלתות כניסה הוא גבוה מאד, ולא כולם יכולים להרשות לעצמם דלת מעוצבת מהדגם הכי חדש. לשם כך קיימות דלתות במבצע, שיכולות להתאים לכל עיצוב ולכל כיס.

סוגי דלתות כניסה

דלתות יכולות להגיע במגוון סגנונות, צבעים ואפשרויות. ניתן להזמין דלת בעלת כנף אחת ודלת בעלת שתי כנפיים. דלתות מעוצבות יכולות להגיע בעיצוב כפרי, מודרני, עתיק, ולהשתמש בחומרים שונים המעניקים להן צבעים ומראות שונים – עץ, זכוכית, אלומיניום וכמובן שייתכנו גם שילובים ביניהם. דלתות מעוצבות יכולות להתאים לרצפות, למראה החיצוני ולמראה הפנימי של הבית, כך שלא צריך לחשוש שמא לא נמצא דלת המתאימה לכל צרכינו ועונה עליהם.

אולי יעניין אתכם גם:

כיום אפשרי להתקין דלת כניסה מעוצבת מבלי לפגוע בביטחון שהיא אמורה להעניק לבית וליושביו מפני פריצות. תהליך הייצור של דלתות מערב מיגון לחומרים מפני נזקים שונים, מאחר ודלתות בדרך כלל נרכשות במטרה להישאר בכניסה לבתים למשך שנים רבות.

דלתות כניסה במבצע ללא פשרות

לא תמיד התקציב הקיים מאפשר לנו לרכוש דלת כניסה מעוצבת במחירים הגבוהים אליהם יכולות להגיע הדלתות השונות. לשם כך קיימים פתרונות שונים. עודפי דלתות קיימים בחברות השונות. העודפים נוצרים מחוסר התאמה של מידות הדלת למידות השטח, מחוסר התאמה של הגוון בו הגיעה הדלת לגוון בו היה מעוניין הלקוח. במקרים שונים המפעל והחברה יכולים להחליף את הדלתות הללו בדלתות העומדות בדרישת הלקוח, אולם עודפי דלתות בהחלט יכולים להתאים לצרכיהם של אחרים, כך שהן מוצגות באולמות תצוגה משלהן. חשוב לזכור שהמלאי עבור עודפי דלתות הוא מוגבל, וצריך לבדוק מה כולל המחיר – צריך לקחת בחשבון כי יש עלות גם להתקנה, למשקופים ולהובלת הדלת. דלתות עודפים יכולות להגיע למחירים נמוכים בהרבה מדלת מעוצבת חדשה, וגם אותן ניתן להתאים לדרישותינו השונות. בנוסף, קיימת האפשרות של רכישה קבוצתית של דלתות, שיכולה להוזיל את המחיר, וכמובן במידה וניתן להרשות זאת לעצמנו – לחכות לחגים ולמבצעים שהם מביאים איתם.

כאמור, אנו מתכננים שדלת הכניסה תישאר בביתנו שנים רבות, כך שאסור להתפשר על הבטיחות ועל האיכות. דלתות במבצע יכולות להיראות מתאימות לעיצוב הבית, אולם אסור להתפשר על איכות הדלת ואיכות ההתקנה שלה רק משום שמדובר בדלתות במבצע. נכון, מחירי הדלתות החדשות יכולים להיות גבוהים, אולם מחירים נמוכים במיוחד יכולים להעיד על פגמים משמעותיים בעמידות הדלת ובבטיחות שהיא מסוגלת להעניק לבית, לכן אסור להתפתות לרכוש דלתות במבצע כאשר מחירן נמוך מדי. חשוב לבדוק האם הדלת בטוחה, האם מנגנון הנעילה שלה אמין, ולא להתבייש לבדוק ממי אנו רוכשים את הדלת – אחרי הכל מדובר בביטחוננו ובביטחון שאר יושבי הבית.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן