חגורת ביטחון אפקטיבית

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
חגורת ביטחון אפקטיבית

אם אתם שוקלים רכישת כספת ביתית חשוב לוודא מי מייצר אותה !!

חגורת הביטחון האפקטיבית

בכל עסק, מוסד ציבורי ובבתים פרטיים רבים- כמעט בכל מבנה ומתחם משתמשים בכספת. הכספת נחשבת למקום השמור, המוגן והבטוח, שבו שומרים חפצי ערך, מסמכים יקרים,  כרטיסי אשראי, כרטיסי טיסה, מסמכים חיוניים, פנקסי צ'קים, מצלמות, דיסקים עם מידע חשוב (סודי ומוכמן), תכשיטים, כסף וזהב. כספות מותקנות במקומות שונים, לרבות במקומות שהגישה אליהם קשה עד בלתי אפשרית, על מנת לחזק את הביטחון כי לא ייעשה כל ניסיון לפרוץ אותן ולא לדוגמא ליד דלת הכניסה של הבית.

לשימוש הביתי, שבה מניחים תכשיטים, כסף, דרכונים, מצלמות, אולי גם אקדח, ניתן להתקין מבעוד מועד, קבועה בתוך גומחה בקיר כבר בעת בניית הבית או חיצונית, שניתן לעגן אותה לרצפה או לקיר. אם אתם שוקלים רכישת כספת ביתית חשוב לוודא מי מייצר אותה, משך האחריות, מה עובי הדופן החיצוני, חוסן מערכת הבריחים, קלות התפעול, משך זמן הגעת הטכנאי במקרה הצורך.

קיימים סוגים שונים. על מנת למקסם את היתרונות, חשוב לבחור את הסוג המתאים לצרכים, לדרישות ולכמות החפצים שאתם מייעדים לשמור בה. על מנת לוודא כי הכספת שאתם עתידים לרכוש עומדת בתקנים הבינלאומיים המחייבים והמחמירים, רצוי ומומלץ לקנות אותה ממקור מקצועי, אמין, שיכול לתת לכם אחריות כתובה עליה. עם סוגי הכספות נמנות: כספת ביתית (רגילה או דיגיטאלית), משוריינת, כספת חסינת אש, כספת לארונות קודש ועוד. ככל שהמנגנון נעילה משוכלל יותר וככל שהיא מוצנעת יותר כך, בהתאמה, גובר הביטחון של בעליה כי היא תמלא את התפקיד שמיועד לה- לשמור מכל משמר על כל תכולתה.

רבים מבין בעלי הכספות בכלל והביתיות בפרט מעדיפים מנגנון נעילה דיגיטאלי עם מערכת זיהוי תקלות עצמית. יש לכל לקוח קוד אישי, ובכל אחת מהכספות הדיגיטאליות יש אפשרות לפתוח, במקרה חירום, גם באמצעות מפתח. על מנת למקסם את התועלת מהכספת חשוב, כאמור, לבחור אותה לאחר אפיון והגדרת צרכים ומטרות. הכספות של מוסדות שונים כגון בתי חולים, חנויות, בתי מרקחת, תחנות דלק, תכשיטנים ויהלומנים, בנקים, תעשיות ביטחוניות ועוד, שבהם נשמרים כסף, תרופות, נשק וחפצי ערך אחרים רבים,  אמורות להיות גדלות וכבדות על מנת לעמוד, בין השאר ואולי בעיקר, בכל תווי התקן של חברות הביטוח.

נקודה חשובה שחשוב להידרש אליה לפני שרוכשים כספת: על פי נתוני הסטטיסטיקה, בכל דקה וחצי פורחת שרפה במקום כל שהוא בעולם. רכישת כספת חסינת אש חיונית ביותר על מנת להגן על תכולתה.
סוגי נעילות של כספות: קיימים סוגים אחדים של נעילת כספות ובהן:
נעילה דיגיטלית –  פתיחה על ידי קוד אישי ( שניתן להחלפה בכל עת), בעלת כפתורים גדולים ותצוגה בולטת.
נעילה ע"י כרטיס – שיטה זו מייתרת צורך לזכור קוד אישי. העברת הכרטיס המגנטי מאפשרת את פתיחת הכספת.
נעילה משולבת – מאפשרת בחירה ושימוש חלופי בין שני סוגי הנעילה: דיגיטלי או כרטיס.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן