דלתות כניסה וביטחון מקסימלי

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn
דלתות כניסה וביטחון מקסימלי

כולם מחפשים תחושת ביטחון מקסימלית בביתם.

דלתות כניסה וביטחון מקסימלי

לכולם חשוב שדלתות הכניסה לבית שלהם יבטיחו את ביטחון יושבי הבית, ולא פחות מכך, חשוב העיצוב – אף אחד לא רוצה דלת כניסה לבית שלא נראית טוב, ופוגעת במראה הכללי ובתחושת הנוחות של הדיירים ושל האורחים. עד לפני כמה שנים גם בעלי הדירות או הבתים וגם המתכננים היו צריכים לעשות בחירה בין דלתות כניסה מעוצבות לבין דלתות ביטחון. היום כבר לא חייבים להתפשר על אף אחת מהאפשרויות, משום שקיימות דלתות כניסה וביטחון שמבטיחות כניסה נעימה ובטוחה לכל בית ודירה.

דלתות כניסה וביטחון מקסימלי

דלתות כניסה וביטחון – עיצוב ייחודי, ביטחון מקסימלי

כולם מחפשים תחושת ביטחון מקסימלית בביתם. לתחושה זו, וגם לרמת הביטחון הגבוהה בפועל, יש חשיבות רבה משום שאף אחד לא ירצה לגור בבית שהוא לא מרגיש בו בטוח מפני פורצים, או אפילו נזקי מזג אוויר (במידה ומדובר בבית פרטי, שבו דלת הכניסה ממש חיצונית ובאה במגע עם כל מזג אוויר שיש בחוץ). דלתות ביטחון הן דלתות כבדות יותר מדלתות רגילות, עמידות במיוחד בפני ניסיונות פריצה ולכן מקנות את תחושת הביטחון המבוקשת והחשובה בכל בית. דלתות ביטחון שונות מדלתות כניסה רגילות גם במנגנון הנעילה שלהן. פעמים רבות מדובר במנגנון נעילה כפול, שכולל מפתח בכל מנעול מתוחכם וקשה לפריצה, ונוסף על כך קיים מנגנון נעילה מכנית מיוחדת. דלתות כניסה וביטחון עונות על כל הצרכים הקיימים כיום, והן יכולות לשמש לא רק בתור דלת כניסה, אלא לכל חדר ולכל מבנה. אנשים מבוגרים, משפחות עם ילדים, מקומות עם ממון ורכוש – סביר שיעדיפו להתקין דלתות כניסה וביטחון ולא דלתות כניסה רגילות, שמספקות פחות הגנה.

מאחר ודלת כניסה לבית היא לא דבר שמחליפים כל כמה שנים כמו רכב, רהיטים או מוצרי חשמל, אנו קונים ומתקינים אותה במטרה שתישאר להרבה זמן. אולם לא רק הביטחון צריך להישמר לאורך הזמן, אלא גם העיצוב. דלתות כניסה וביטחון מאפשרות עיצובים בקשת אפשרויות רחבה. כמו כל דבר בחיים שיוצר את הרושם הראשוני שלנו אצל אחרים, כך גם דלתות כניסה וביטחון. מגוון העיצובים מאפשר חיבור לסגנון העיצוב הכללי של הבית, דבר בו משקיעים זמן רב, מחשבות רבות ומשאבים רבים. הדלת עשויה מפלדה, וניתן לבחור את העיצוב הספציפי שלה מבין פרופילים שונים (בלגי, כפרי ועוד). ניתן גם לבחור את סוג המפתח, האם מעוניינים בשתי כנפיים או בכנף אחת – הכל עניין של שיקולי עיצוב, העדפה אישית ותקציב.

לירז רום
לירז רום
עורכת התוכן של האתר אלידור דלתות כניסה מעוצבות, כמעט 5 שנים בתחום בנייה וקידום אתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דלתות אלידור

חברת אלידור הינה היצרנית הגדולה ביותר לייצור דלתות כניסה מעוצבות, כחברה פורצת דרך בתחום הביאה אלידור למהפכה בעולם עיצוב דלתות בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח.

טיפים

עקבו אחרינו

Call Now Button דילוג לתוכן